vrijdag 16 juli 2010

Londenloos

Ik geef het toe: uw roeper is de afgelopen maanden wel erg stilletjes geworden. Na een hectische laatste maand in hartje zuid-Londen zag ik mij genoodzaakt om terug te keren naar het Hollandse vaderland, waar ik door verhuizingen, verkiezingen en wereldbekers maar weinig kans zag om deze blog in goede orde af te sluiten.

Het waren twaalf bijzondere maanden. Ik was er al voor gewaarschuwd, maar de Londenaar die de stad achter zich laat heeft al snel te kampen met dat knagende gevoel, dat niets kan tippen aan de Stad der Steden. Om die reden kan ik ook met zekerheid stellen dat ik de metropool enkel voorlopig de rug toe heb gekeerd.

Nu is u roeper slim geweest. Op gewiekste wijze heeft zij namelijk - op het nippertje - een Londenaar aan de haak weten te slaan. Om die reden gaat er de komende tijd nog regelmatig uit Londen geroept worden. Tot die tijd wijs ik u echter op een nieuwe blog, die deze regepatriƫrde anglofiel tracht te vullen met Britse dwaasheden in het Hollandse. Stay tuned.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten